روغن سرخ کردنی نازگل

تمامی روغن ها رکن اصلی پخت و پز و سرخ کردن مواد غذایی می باشند و در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه روغن های مایع کاربرد های متفاوتی دارند و در دو دسته ی کلی پخت و پز و سرخ کردنی قرار میگیرند.

روغن ها با توجه به میزان حرارتی که میتوانند تحمل کنند برای سرخ کردن، پخت و پز و سالاد مورد استفاده قرار می گیرند. روغن های سرخ کردنی نازگل یکی از پر فروش ترین محصولات این کارخانه می باشد و در بین سر آشپزان و قنادان قهار ایرانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. لازم به ذکر است که این دسته از روغن ها فقط برای سرخ کردن مناسب می باشند و در امر پخت و پز بسیار مضر هستند.

اغلب این روغن ها باید در محیط تاریک نگهداری شوند و دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد. نکته مهم این است که اگر روغن بیش از حد داغ شود، بوی نامطبوعی از آن متصاعد می شود و روغن شروع به تجزیه شدن می کند و باید توجه داشته باشید سرخ کردن غذا خود را در حرارتی پایین تر از این حالت انجام دهید زیرا که هر کدام از این روغن ها دارای نقطه دود مخصوص به خود می باشند.

 

روغن های سرخ کردنی نازگل

 

از ویژگی های روغن سرخ کردنی نازگل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مخلوطی از روغن های گیاهی مقاوم به حرارت
  2. تعادل مناسب اسید های چرب
  3. بالاترین مقاومت نسبت به حرارت
  4. حداقل دود، کف، پاشش
  5. بدون کلسترول و ترانس

این برند بنام در تلاش است تا توزیعات و فعالیت خود را با فناوری جدید انجام دهد تا محصول با کیفیت تری در حداقل زمان ممکن به دست فعالان صنف صنعت یا خانوارها برساند.

برخی از روغن ها دارای اسید های چربی هستند که می توانند در مقابل حرارت مقاومت بیشتری داشته باشند و برای سرخ کردن مواد غذایی نیز مناسب ترند.

روغن های سرخ کردن نازگل در وزن های زیر قابل سفارش از وب سایت پیشگامان توزیع آفتاب به صورت عمده و خرده می باشد.

 

جهت دریافت مشاوره خرید از کارشناسان پیشگامان توزیع آفتاب با شماره های درج شده تماس حاصل نمائید.